Inuti PopSockets


PopSockets, som lanserades 2014 av den tidigare filosofiprofessorn David Barnett, gör peppande, roliga och uttrycksfulla produkter som hjälper människor att använda sin mobil bättre. PopSockets har sålt över 230 miljoner av sina ikoniska mobil-grips i 75 länder och erbjuder nu ett växande utbud av relaterade produkter, inklusive mobilskal, plånböcker och fästen.

Vårt mål är att bli en positiv evighetsmaskin - ett tidlöst globalt varumärke som har en allt mer positiv inverkan på planetens hälsa och välbefinnande. Våra påverkansinitiativ hittills inkluderar vår Poptivism-plattform och ChangeUp-partnerskap som har resulterat i över 4 miljoner USD i produktdonationer till över 400 ideella organisationer, lågfriktionsåtervinningsprogram med TerraCycle, användning av 99 % återvinningsbara och FSC-certifierade förpackningar, Fair Labor Association-medlemsstatus med strävan efter ackreditering och införandet av en icke-animalisk policy med avseende på produkter och företagssponsrade måltider.

2021 hedrades PopSockets med utmärkningen som ett Fast Company’s World's Most Innovative Companies.

KARRIÄR

Vill du vara med i det roliga?

Resurser